Fru Lind

En gift 5 barns mammas vardag

im back!

Publicerad 2014-10-12 13:02:00 i 2014, Allmänt, Nytt ämne,

Ååå va de är segt att hålla igång bloggen.
De är liksom nästan omöjligt! Nästan till och med glömt av att jag hade en ;)
 
Men nu ska jag försöka ta tag i detta igen.
Kanske kommer de ett ämne som är roligt att följa ;)
 
De har hänt mkt sedan sist!
Jag och älsklingen kom iväg 2 gånger till Grekland.
Till samma stad men inte samma hotell! Rethymnon på Kreta.
Två helt underbara resor där vi kunde leva ut bara jag och han. Men nu blir de till att hålla sig hemma ett bra tag! :D
 
Alicia har börjat förskoleklass på skolan. Och hon trivs jätte, jätte bra. Hon har även hunnit bli 6år. Sjukt va tiden gå ju! :)
 
Melvin går i andra klass nu och de är kämpigt med läxor och allt som hör skolan till. Han brinner inte för de som Alicia gör. Om man säger så..
 
Hösten är här och den gör sig verkligen påmind om hur hösten är i Borås. Regn och rusk.. 
 
 
All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie Lind

Hejsan, Och varmt välkommen till min blogg. Jag som driver denna blogg är av en årsmodell 88 och bor tillsammans med min livs kärlek M och våra 4 barn Melvin född 06 Alicia född 08 Bella född 11 och lille Milion född 13. I denna blogg kan man läsa om våran vardag och hur livet ser ut hos oss. Blandat med både bilder och text! Ibland bloggar jag mer och ibland mindre. Hoppas du gillar de du ser. All kärlek J

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela