Fru Lind

En gift 5 barns mammas vardag

Mkt tänk. ☆

Publicerad 2014-05-06 09:49:33 i Allmänt,

Kaffet rinner ner. Barnen leker med varandra, och mitt upp i springer vovas runt och busar med gänget :)
Två minus mannen är på jobbet och Melvin i skolan.
Appropå Melvin, han fyller snart åtta. Presenter ska inhandlas tårta ska fixas. Han brukar vilja baka en själv. (Tycker de blir godare). Kalas ska planeras. var hur och när :)

Funderar på hur man ska göra men kalaset med kompisarna. För helgen då han fyller är de med familjen som gäller. Sedan är de pingst veckan efter är de skolavslutningen och den helgen åker vi till Varberg. veckan efter de är de midsommar. Sedan är de många efter det som har semester och åker iväg. Så jag vet inte riktigt när man ska ta de :/



De får bli som de blir :)
All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie Lind

Hejsan, Och varmt välkommen till min blogg. Jag som driver denna blogg är av en årsmodell 88 och bor tillsammans med min livs kärlek M och våra 4 barn Melvin född 06 Alicia född 08 Bella född 11 och lille Milion född 13. I denna blogg kan man läsa om våran vardag och hur livet ser ut hos oss. Blandat med både bilder och text! Ibland bloggar jag mer och ibland mindre. Hoppas du gillar de du ser. All kärlek J

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela