Fru Lind

En gift 5 barns mammas vardag

Att förklarar sin kärlek

Publicerad 2014-05-14 22:38:05 i Allmänt,

Att jag har träffat honom min livs kärlek är inte en hemlighet. Han betyder så otroligt mycket. Han är inte bara min livs kärlek utan även min bästa vän. Han vet allt om mig. Han har sett mina ljusaste stunder men även mina mörkaste 💘
Han finns alltid där vad det än gäller. Han varma hjärta och vara själ gör att jag känner mig trygg även i dom otryggaste studerna. Att jag vill dela livet med honom. Att jag älskar honom. Att jag är stolt över honon är nått jag skulle kunna säga varje dag flera gånger om.

Jag är lycklig att jag träffade dig och har delat livet med dig i snart 11 underbara år. Visst har livet sina upp och ner gångar. Men det är inget vi inte klarar. Jag älskar dig Mikael Valdemar Lund & jag vill DELA resten av mitt liv med dig. Jag kommer alltid finnas och vara här för dig, nu och för alltid. tills döden skiljer oss åt 💘 💘



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie Lind

Hejsan, Och varmt välkommen till min blogg. Jag som driver denna blogg är av en årsmodell 88 och bor tillsammans med min livs kärlek M och våra 4 barn Melvin född 06 Alicia född 08 Bella född 11 och lille Milion född 13. I denna blogg kan man läsa om våran vardag och hur livet ser ut hos oss. Blandat med både bilder och text! Ibland bloggar jag mer och ibland mindre. Hoppas du gillar de du ser. All kärlek J

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela