Fru Lind

En gift 5 barns mammas vardag

40 grader o brännhet

Publicerad 2014-05-12 09:40:23 i Allmänt,

Kvällen igår startade bra. Milion somnar i sin säng efter vällingen. Jag fixar och sedan lägger jag mig för att en stund titta på tv. Vid strax innan tolv vaknade Milion igen och ville inte somna om. yrade av sin höga feber som kom från ingenstans. super knäppt. Somnade om efrer två tiden o sov super oroligt. Så idag är man mer eller mindre som en levande död :)

Skulle tro att tand nummer tre är på väg.. 💓

Annars är allt som det ska :) Jag går runt o tänker på om jag skulle klara av att lämna barnen en vecka för att åka iväg med älsklingen. Det hade varit såååå mysigt. Bara han o jag 💓



Men de är svårt att släppa taget om dom



All kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennie Lind

Hejsan, Och varmt välkommen till min blogg. Jag som driver denna blogg är av en årsmodell 88 och bor tillsammans med min livs kärlek M och våra 4 barn Melvin född 06 Alicia född 08 Bella född 11 och lille Milion född 13. I denna blogg kan man läsa om våran vardag och hur livet ser ut hos oss. Blandat med både bilder och text! Ibland bloggar jag mer och ibland mindre. Hoppas du gillar de du ser. All kärlek J

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela